2008. november 19., szerda

Bontják a Köki felüljáró maradék részét


Tegnap reggel elkezdték bontani a maradék felüljárót a Kőbánya-Kispesti metró végállomáson. Azt a szakaszt, ahol korábban állt a bál, mivel a boltok bérleti jogokra hivatkozva nem akartak kiköltözni, a BKV meg lábon eladta őket.
Ma reggel sikerült képeket is csinálni. Ide most csak ezt raktam be, de a Flickr-en meg vannak jobb felbontásban is (a régi képekkel egy albumban, amiről már írtam ide is).

A képek ma reggel készültek fél kilenckor, miközben fotóztam egy biztonsági őr elkezdett kekeckedni velem, hogy tilos fotózni, de amikor visszakérdeztem, hogy miért, ki tiltja meg, akkor az igen meggyőző "csak" és "én tiltom meg" feleletet kaptam, pedig a kerítésen kívül álltam. Már csak ezért megéri ide kitenni a képeket. Biztonsági őrök vannak amúgy a bontás körül mindenhol (mondjuk úgy, hogy direkt álltam az egyik mellé fotózni, hogy vajon mit fog csinálni).

Írtam az index szerkesztőségébe is, hogy most menjenek ki képriportot csinálni, meglátjuk megtetszik-e nekik a téma...

Nincsenek megjegyzések: